Regulamin Hackathonu EKA.NET – PGS Software

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady konkursu pod nazwą Nocny Hackathon PGS Software & EKA.NET
  2. Organizatorem Hackathonu są PGS Software S.A oraz EKA.NET.
  3. Hackathon rozpocznie się 19 listopada 2021 roku o godzinie 17:00. Zakończenie planowane jest ok. godziny 13:00 następnego dnia.
  4. Hackathon odbędzie się w formie stacjonarnej w biurze PGS Software sp. z o.o. pod adresem Sucha 3, 50-086 Wrocław.

Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. Konkurs jest przeznaczony dla osób (dalej zwanych Uczestnikami), które w chwili zgłoszenia:
    1. ukończyły 18 rok życia,
    2. posiadają miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    3. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
    4. zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia.
  2. Uczestnicy są uprawnieni do brania udziału w grupach (dalej zwanych Zespołem), których liczba osób wynosi od 3 do 5.
  3. Każdy z Uczestników może być członkiem tylko jednego Zespołu.
  4. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  5. Warunkiem udziału w Hackathonie jest rejestracja poprzez formularz na stronie https://softwaretalks.pl do 18. listopada 2021 roku do godziny 23:59.
  6. Uczestnik zapisując się na Hackathon poprzez zaznaczenie „checkboxa” akceptuje regulamin wydarzenia i zezwala na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach organizacyjnych przez organizatora Hackathonu. Organizator zobowiązuję się do usunięcia danych osobowych w terminie jednego miesiąca od zakończenia wydarzenia. Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne dla przeprowadzenia Hackathonu, dlatego wniesienie sprzeciwu lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych przez Uczestnika będzie równoznaczne z rezygnacją z udziału w Hackathonie.
  7. O zakwalifikowaniu się do uczestnictwa w Hackathonie, Zespoły zostaną poinformowane drogą e-mailową.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby przyjmowanych zgłoszeń.
  9. Organizator informuje, że uczestnictwo w Hackathonie związane jest z wykonywaniem przez Uczestników czynności o dużej intensywności przez znaczny okres czasu.
  10. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest przed wzięciem udziału w Hackathonie rozsądnie ocenić, a w razie wątpliwości skonsultować z lekarzem, czy jego stan zdrowia pozwala na wzięcie udziału w Hackathonie.

Przebieg wydarzenia

  1. Aktualna agenda wydarzenia
    1. Rozpoczęcie godzina 17:00
      1. Powitanie
      2. Przedstawienie firmy
      3. Przedstawienie tematu i terminarza
      4. Podział sal
      5. Zapisanie grup i ich linków do repozytoriów
      6. Pytania uczestników
    2. Rozpoczęcie pierwszej części pracy 18:00
    3. Przerwa 21:00
      1. Prezentacja
      2. Pizza
      3. Networking przy pizzy
    4. Rozpoczęcie drugiej części pracy 22:00
    5. Druga przerwa 01:00
      1. Energetyki dla wszystkich
      2. Krótka prezentacja
      3. Networking
    6. Rozpoczęcie trzeciej części pracy 2:00
    7. Trzecia przerwa 6:00/7:00
      1. Śniadanie
    8. Dopracowanie i oddanie projektów od 8:00 do 10:00
      1. 10 min na zespół
    9. Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród o 11:30

Zasady konkursu

  1. Zespół ma za zadanie samodzielnie wykonać projekt informatyczny w dowolnej technologii oraz w dowolnej formie wybranej przez Zespół.
  2. Tematyka projektu jest narzucona przez Organizatora. Tematyka zostanie podana o godzinie zgodnej z agendą.
  3. Aplikacja musi zostać stworzona w całości przez Uczestników, dopuszczalne jest używanie bibliotek zewnętrznych, które muszą zostać przedstawione na żądanie Organizatorów.
  4. Uczestnicy w trakcie Hackathonu pracują nad jedną pracą konkursową/aplikacją.
  5. Uczestnicy zobowiązani są do zapewnienia w swoim zakresie sprzętu, a także innych przedmiotów potrzebnych do wykonania zadania.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia, czy cały kod aplikacji został stworzony przez Zespół biorący udział w konkursie, z wyłączeniem gotowych bibliotek które zostały użyte.
  7. W przypadku naruszenia przez uczestników regulaminu, Organizator ma możliwość dyskwalifikacji Uczestnika lub Zespołu.
  8. Organizator zapewni Uczestnikom:
    1. miejsce do pracy z dostępem do Internetu,
    2. wyżywienie zgodnie z agendą,
    3. konsultacje Mentorów w zakresie architektury i tworzenia aplikacji, środowisk programistycznych i zarządzania projektem,
    4. miejsce do odpoczynku w postaci wydzielonej przestrzeni chill-out.

Ocenianie i nagrody

  1. Projekty Zespołów będą oceniane na podstawie prezentacji projektów przedstawianych na zakończenie konkursu.
  2. Uczestnicy mogą zdobyć nagrodę główną, drugie oraz trzecie miejsce.
  3. Przed przedstawieniem Pracy Konkursowej do oceny, Uczestnicy deponują ją we wskazanym przez Organizatora otwartym repozytorium cyfrowym (np. GitHub), udzielając do niej wolnej licencji. Uczestnicy zobowiązują się do pozostawienia Prac Konkursowych w repozytorium po zakończeniu Hackathonu.
  4. Nagrody zostaną przyznane w drodze narady przedstawicieli PGS Software oraz EKA.NET.
  5. Nagrody nie będą podlegać wymianie na ekwiwalent pieniężny ani na inne nagrody rzeczowe.
  6. Sposób przekazania wszystkich nagród zostanie ustalony ze zwycięzcami po zakończeniu konkursu.

Prawa autorskie i Odpowiedzialność

  1. Uczestnicy w momencie zgłaszania aplikacji do konkursu oświadczają, że są wyłącznymi jej twórcami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę majątkową lub niemajątkowa poniesioną przez zespół lub uczestnika w wyniku wzięcia udziału w Konkursie, a także w przypadku wygrania lub nie wygrania nagrody.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odebrania nagrody z winy leżącej po stronie Uczestnika lub Zespołu.
  4. Organizator nie zapewnia nadzoru nad mieniem uczestników.
  5. Uczestnicy biorąc udział w Konkursie czynią to na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód w sprzęcie i oprogramowaniu stanowiącym własność Uczestników konkursu, powstałych w trakcie wykonywania przez nich Prac Konkursowych.
  6. Uczestnik oraz Zespoły są zobowiązane do wykonywania poleceń porządkowych i organizacyjnych Organizatora.
  7. Zabronione jest prowadzenie przez Uczestników lub ich Zespoły jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

Przetwarzanie danych osobowych i wizerunku

  1. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) przez Organizatora w celu uczestnictwa, przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu, wykonania obowiązków podatkowych, organizacji i promocji wydarzenia oraz jego przyszłych edycji, na co Uczestnik wyraża zgodę.
  2. Przetwarzane dane przez Organizatora to: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej.
  3. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest wymagane do wzięcia udziału w konkursie oraz do otrzymania ewentualnej nagrody.
  4. Każdy Uczestnik, który zezwolił na przetwarzanie danych ma prawo dostępu do tych danych, a także do wprowadzenia poprawek.
  5. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest możliwe poprzez napisanie maila na adres marketing@pgs-soft.com, wycofanie zgody jest równoznaczne z rezygnacją z wzięcia udziału w konkursie, co doprowadzić może do dyskwalifikacji całego Zespołu.
  6. Udział w Wydarzeniu jest równoznaczny ze zgodą na rozpowszechnianie przez Organizatora lub osoby wskazane przez niego wizerunku Uczestnika w celach promocyjnych przez zamieszczanie zdjęć oraz materiałów filmowych na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych i kanałach (m.in. YouTube, Facebook), oraz w drukowanych materiałach związanych z wydarzeniem.

Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany regulaminu. W przypadku zmiany regulaminu każdy z Uczestników poinformowany zostanie poprzez umieszczenie regulaminu na stronie softwaretalks.pl. Regulamin nie może ulec zmianie później niż 5 dni przed planowanym Hackathonem.
  2. W przypadku, kiedy Uczestnik nie akceptuje nowego regulaminu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Organizatora w ciągu 5 dni od momentu aktualizacji regulaminu.